JORDI GALÍ CAMPRUBÍ

Jordi Galí  neix a Barcelona el 1944,  és un Interiorista  i disenyador català. Va estudiar arquitectura tècnica a Barcelona i va començar la seva tasca professional col·laborant amb el seu pare, el també interiorista Jordi Galí Figueres. El 1965 va participar en la constitució de l'empresa familiar G-3 aportant alguns dissenys. El 1972 va establir el seu propi estudi d'interiorisme des d'on ha realitzat projectes per a comerços, restaurants i oficines de Barcelona. Ha dissenyat algunes col·leccions de mobiliari. Entre els seus dissenys cal destacar el tamboret Freedom (1966) o les cadires de plàstic produïdes per G-3.

Tamboret Fredoom 1966


Disseny d'un tamboret en plàstic  a dos altures. 1966

Fou un dels pioners en el naixement del "disseny espanyol" en la época dels 60. Fa tres setmanes vaig torbar aquesta cadira de fibra de vidre i blanca, crec que es disenyada per Galí i realitzada per G.3 el 1972. Estic conten per que  a estat tot una descoberta, la vaig comprar sense saber de qui era, em va cridar l'atenció la seva forma i la seva estructura amb fibra de vidre, la vaig trobar formalment molt interesant.