MAX LAMP

L'anglès Max Lamb, es caracteritza per les seves peces de mobiliari i productes autèntics, des de la concepció creativa fins a la seva fabricació artesanal. En aquest video podem veure com es mostra un dia de treball d'aquest artesà modern mentre fàbrica una de les seves peces més recents.



Estic mirant el treball d'aquest senyor i em pareix molt interessant, m'agrada veure com treballa amb el material, igual com un escultor quant busca les possibilitats que ens dona el propi material, estudiant i treballant amb els seus volums, partint de la materia i un treball artesanal.


 


 Mes endevant realitzaré alguna d'aquestes peces la seva  miniatura, crec que mereix estar en la col·lecció.






UN TREBALL FANTÀSTIC 

És un disseny que mai he oblidat i en vaig quedar parat quan vaig veure aquests tamborets dissenyats i fets a mà per Max Lamb fa un temps. Tot i que es va vendre poc en els especials de disseny d'Hàbitat, fet amb sèrie i amb un disseny més angular, aquests són els originals, més romàntics (al meu entendre) impressionant.

  Construits mitjançant l'abocament d'estany fos en motlle de sorra esculpits en una platja de Cornish beach, cada peça té un caràcter únic increïblement natural. I el concepte darrere d'ella ... simple però brillant.







Ha estat disenyada per encaixar perfectament amb els demés tresors mundans que ens agrada ficar a casa. Diseny de Max Lamb per Habitat. Mides: 45×49,5x45cm
Preu: 143,20 €







1 comentari:

Poloniet ha dit...

Menuda currae aixo de l'arena