LA MEVA COL·LECCIÓ

Ara en aquest moments la meva col·lecció de cadires en miniatura es de 117 cadires,  la gran majoria les he fet  artesanalment, de fusta, de metall,  de paper o amb combinació de diferents  materials.
D'altres son de la fàbrica Vitra, que fa uns 20 anys que produeix els models de les peces més importants en les cadires de la història del disseny en una escala reduïda. Les miniatures del Vitra Design Museum són objectes exemplars pel que fa a la qualitat i l'artesania, així com les manifestacions emblemàtiques de la col·lecció del museu.
També les meves cadires son fetes a escala 1:6, per continuar amb les mateixes proporcions. Cada una d'elles te un procés diferent, tècnic o de construcció, de vegades és més difícil treballar a una escala reduïda segons el tipus de material i la construcció  de tot el conjunt. Jo per donar-li resistència, utilitzo encaixos i clavilles en la unió de les peces de fusta. 
En aquestes imatges podreu veure el conjunt de la meva col·lecció, i amb el temps os aniré ensenyant en aquest bloc cada una de les miniatures detalladament juntament amb el treball i la incorporació de la historia del disseny de cada dissenyador.
 










2 comentaris:

oscar ha dit...

El proxim disseny fes n´hi un per al local social.
oSCAR

oscar ha dit...

M´agradat molt un parell, la del pinte, es molt original però no pega amb la decoració.